среда, 5. август 2015.

JULY FAVORITES !!!

Cao svima!
Evo mene sa jos jednim postom. U ovom postu pokazacu vam julske favorite.

Hello everybody!
I am here with new post. In this post I will show you july favorites.


1.KREMA ZA LICE SA CAJEVCEM I KRASTAVCEM
Ovu kremu kupila sam u Avonu, i mogu vam reci da je odlicna :). Ja je mazem ujutru i sluzi za hidrataciju koze... posle nje koza vam je glatka i lepo mirise.

1.FACE CREAM WITH  TEA TREE AND CUCUMBER
This cream I bought in Avon, and  I can tell you it is great :) Every morning I put it on my face and it is used for skin hydration... Your skin will be smooth and nice smells.
2.OMBRE NOKTI
U poslednjih nekoliko dana postala sam opsednuta ombre noktima. Meni se jako svidjaju. Da li vi volite ombre tehniku?

2.OMBRE NAILS
In the last few days I become obsessed with the ombre nails. I really like it. Do you like ombre technique?

20 коментара:

  1. Obozavam ombre nokte. Cekam da mi malo jos narastu pa cu ih pravit, nije mi lijepo na malim :)

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Boa tarde
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.
    Beijos!!!

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    ОдговориИзбриши
  4. Tnx. I am glad that you like it and I hope that I will not let you down. :) Hug <3

    ОдговориИзбриши
  5. Lijepi favoriti:-)
    katesdiyblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Very good post i love it ♥♥ *_*

    ОдговориИзбриши
  7. Svidjaju mi se tvoji postovi! Samo tako nastavi!

    http://doubledamntrouble.blogspot.com/ ovo je moj blog,ako nije problem udji i procitaj,mislim da ce ti se svidjeti :))

    ОдговориИзбриши
  8. Predivan post..Stvarno lepo pišeš.. I ja volim ombre nokte i planiram da ih uradim..Jedva čekam tvoj sledeći post..

    ОдговориИзбриши
  9. Prelep post! Do sada nisam radila ombre nokte ali planiram da ih uradim! :)

    Poseti i ti moj blog - www.alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post :) I ja obožavam obre nokte :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Super post, jako mi se sviđa i lijepo si ga napisala, sretno u daljnjem radu! :* Ako želiš pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se sviđa :) http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post!

    Posjeti i moj blog i učlani se : http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши