среда, 25. новембар 2015.

Poslednje tri knjige koje sam procitala / obavestenje o fb stranici ! :D

Zdravo svima!

Nakon od prilike nedelju dana vracam se sa novim postom. Prvo zelim da vam napomenem da sam napravila facebook stranicu bloga i da obavezno lajkujete. Link ce vam biti na kraju posta <3. Volim da citam knjige, ali samo one koje mi na pocetku zvuce zanimljivo i u kojima ima dobrih desavanja. Pokazacu vam tri poslednje knjige koje sam procitala.


1. ,,Kruna'' - Rufi Torp



U ovoj knjizi govori se o dve drugarice, glavni lik je Lori En kojoj se zivot menja iz korena iako je nekada imala savrsen zivot. Iskrena da budem ovom knjigom nisam bas zadovoljna, nije mi bila zanimljiva ali mi se svidja tema knjige i pouka da se sve moze promeniti dok trepnes. Mozete da je procitate, nekome ce se sigurno dopasti... ako je procitate recite mi utiske. <3 Kod ove knjige mi se jako dopada izgled i korice, i to je veliki plus... Znam da nije lepo ocenjivati knjigu po koricama, ali meni je to vrlo bitno hahah.


2.,, Ispovest iz harema'' - Branko Milenkovic


Ova kniga je istinita prica i ispovest jedne devojke iz Beograda i o njenom boravku u haremu. Ona je na mene ostavila veliki utisak, pre svega zato sto je knjiga jako poucna i uci nas o tome kako nikome ne treba da verujemo. Knjiga mi se mnogoo dopala i treba sigurno da je procitate, ja vam preporucujem <3

3.,,Tajne odrastanja'' - Gabi Suster


Ova knjiga je mnogo dobra, iz 2003 godine je, ako je nadjete obavezno je kupite.. prepuna je odlicnih saveta za tinejdzerke. Odusevljena sam njome, procitala sam je za jedan dan i toliko mi je billa zanimljiva da mi je bukvalno celog dana bila u rukama.

To je to sto se tice ovog posta <3
Pitanja za vas :
1.Da li vam se dopada post?
2.Da li ste procitali neke od ovih knjiga i ako niste da li biste hteli?

E-mail: tijanacvetanovic100@gmail.com
Fb stranica bloga: Tijana-queen-of-fashion

8 коментара:

  1. Post je super! Željela bih pročitati zadnju knjigu, čini mi se veoma zanimljivom! <3

    staliaisbae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jako dobar post, svaka cast <3 <3 Sve knjige deluju jako zanimljivo. Moja starija sestra je nekada kupila poslednju knjigu, pa posto joj vise ne treba poklonila je meni, tako da sam je procitala i stvarno je mnogo, mnogo zanimljiva :) Obozavam da resavam one kvizove u njoj :D

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Pošt mi se veoma dopao. Pročitala sam sve ove knjige i sve su ostavile neki dobar utisak, a pogotovu Ispovest iz harema. Nastavi da pišeš ovako i dalje :)💜

    ОдговориИзбриши